Майбутнє гіперавтоматізаціі

Сьогодні вже нікого не здивуєш автоматизацією бізнес-процесів. Технології все глибше впроваджуються в бізнес, допомагаючи його розвивати і вдосконалювати. За останнє десятиліття автоматизація процесів зазнала значних змін. Наступним і, мабуть, найважливішим і найбільшим з усіх кроків буде гіперавтоматізація. Процес описують як конвергенцію RPA, AI, BPM і майже будь-якого іншого технологічного цеглинки цифрової епохи. Gartner розглядає гіперавтоматізацію як одну з 10 найважливіших стратегічних технологічних тенденцій 2020 року.

Що таке гіперавтоматізація?

У листопаді відбулася CamundaCon LIVE 2020.2, в ході якої була проведена дискусія між генеральним директором Camunda Якобом Фройнд і директором з досліджень Gartner Сайкатом Реєм. Вони розповіли своє розуміння гіперавтоматізаціі. Для них це — цілісна концепція, а не конкретне технологічне рішення — нібито жоден інструмент не може замінити людину, гіперавтоматізація сьогодні включає в себе комбінацію інструментів з роботизованою автоматизації процесів (RPA), інтелектуального програмного забезпечення для управління бізнесом (iBPMS) і штучного інтелекту ( AI).

Гіперавтоматізація передбачає застосування всіх передових технологій для все більшого впровадження автоматизації процесів і поліпшення роботи людей. Вона включає в себе широкий спектр інструментів, які можна автоматизувати, при цьому враховує зростаючу складність автоматизації, аналітику і постійні зміни. Таким чином, гіперавтоматізація – це нова точка зору, а не нова структура або окрема технологія.

В кінцевому рахунку відправна точка для гіперавтоматізаціі визначається бажаними результатами і фундаментальним попитом на цінність. Наприклад – дохід, економія витрат або управління ризиками. Це залежить від типу екосистеми, в якій працює компанія, і задіяних процесів.

Більшість таких підприємств, як банки і страхові компанії, використовують великі корпоративні додатки і успадковані системи, що управляють окремими процесами, які також необхідно враховувати перед запуском будь-яких проектів автоматизації процесів. Під час пандемії було помічено, що завжди є зовнішні потрясіння, які можуть привести до непередбачених обставин, коли на підготовку практично не залишається часу.

Для підготовки до гіперавтоматізаціі необхідно розглядати бізнес в цілому: окремі процеси слід розглядати як частину більш широкого безперервного процесу і враховувати всі взаємозв’язки. Наприклад: чат-бот RPA забезпечує швидке і ефективне обслуговування клієнтів. Але дані, зібрані від клієнтів, також можна використовувати для платформи машинного навчання, щоб постійно аналізувати, повторювати і покращувати загальну якість обслуговування клієнтів. Обробка рахунків, зарплат, аналіз цінового діапазону постачальників, сортування клієнтських даних, формування замовлень, повернень і найм співробітників – все це підпадає під автоматизацію за допомогою RPA.

Які технології використовувати?

Для різних процесів потрібні різні типи засобів автоматизації. RPA може вирішити завдання, що повторюються. Тоді як для більш динамічних і складних процесів потрібні інші інструменти.

Однак, більшість бізнес-процесів охоплюють різні системи або служби і не виконуються в одній системі від початку до кінця. Як наслідок, основний бізнес-процес зазвичай розбивається на частини, які виконуються ізольовано. Це призводить до недостатньої прозорості, інтеграції та контролю за наскрізним процесом, що в кінцевому підсумку знижує якість роботи організації в цифровому форматі.

Camunda вирішує цю проблему видимості, тому що це універсальний рівень автоматизації, який може управляти роботою будь-якої людини або системи, яка бере участь в бізнес-процесі. Ключ до автоматизації процесу від початку до кінця для всіх людей або систем – це оркестровка. Camunda може організувати що завгодно: людей, мікросервіси, пристрої Інтернету речей (IoT), компоненти AI / ML або боти RPA.

Коли компанія націлена перебудувати ІТ-інфраструктуру, адаптуючи свій бізнес до моделі RPA – це важливе вкладення. Підвищення частки автоматизації бізнес-задач економить ресурси. Не зробивши зараз, пізніше це зажадає більше фінансових коштів, часу і зусиль системних архітекторів. Краще почати з малого – за автоматизацією майбутнє!

На платформі CamundaCon можна зареєструватися і подивитися відео з Сайкатом і Джейкобом. Вони описують реальний приклад гіперавтоматізаціі в страховій компанії. Ви також почуєте відповіді на питання про те, як автоматизація розвивається на сьогоднішній день і що чекає нас в найближчі роки.

Вам може сподобатись
Рубрика: світ IT
Популярні
×
Оставьте свой номер и мы вам перезвоним