SOFTPROMotion: реальна користь від віртуальної конференції

Давайте на хвилину увімкнемо уяву, і подумаємо, як будуть виглядати конференції в майбутньому. Дайте волю фантазії, нехай заходи будуть максимально футуристичними. Як ви їх уявляєте? З огляду на те, що весь світ переходить на віддалений формат роботи, спілкування і навіть розваг, ми вважаємо, що конференції майбутнього теж перемістяться в онлайн. Уявіть, як ви одягаєте шолом, немов у фільмі “Першому гравцеві приготуватися,” або занурюєтеся в спеціальну камеру, як в “Аватар,” і потім починається ваша подорож у віртуальну реальність. Перше, що ви бачите справжню 3D-конференцію, люди навколо вас схожі на персонажів комп’ютерної гри, і ви розумієте, що стали частиною цього цифрового світу. Вірите чи ні, сьогодні це стало можливим, і 13 14 травня наша команда вже відвідала схожу конференцію, яка мала назву SOFTPROMotion: 3D Avatar IT Forum & Fair. Звичайно, ми не надягали ніяких шоломів, і нас буквально не переносило у віртуальну реальність, але все було дуже схожим на це.

Ідея створити захід формату віртуальної реальності була в тому, щоб закриття кордонів між країнами не стало причиною припинення ділових відносин. І організатори SOFTPROMotion: 3D Avatar IT Forum & Fair, група компаній Softprom, відмінно впоралися зі своїм завданням, тому що конференція об’єднала понад 2000 учасників з усього світу, 40 вендорів і 70 спікерів із 12 країн. Тепер, детальніше про те, як все пройшло.

Щоб стати учасником події потрібно було зареєструватися на сайті SOFTPROMotion: 3D Avatar IT Forum & Fair, і в день конференції перейти за посиланням, яке учасники отримували поштою. Наступним етапом було створення аватара. У спеціальному меню можна було підібрати персонажа максимально схожого або навпаки несхожого на себе в реальному житті. Вибір раси, зачіски, речей все, як у популярній комп’ютерній грі з 2000-х “The Sims”. Як тільки робота зі створення свого віртуального персонажа закінчувалася, приходив час для найголовнішого відвідування 3D конференції.

З перших хвилин перебування на заході учасників довго не покидало відчуття присутності в комп’ютерній грі. Графічні персонажі й невидимі переміщення на нові локації буквальне розуміння гейміфікація. З віртуальними учасниками можна було обмінюватися візитками, листуватися і навіть телефонувати. Можна було підходити до 3D стендів і ознайомлюватися з новими рішеннями вендорів, слухати доповіді та ставити питання спікерам. Окремої уваги варте приміщення віртуального конференц холу. Коридори з навігацією, стенди з консультантами, і звичайно, панорамні вікна з видом на столицю Австрії. Все, що повинен мати справжній захід було вдало перенесено в онлайн формат, навіть афтерпаті.

Конференція складалася з 5 потоків: IT-безпека, IT-інфраструктура, відео безпека, хмарні сервіси, CAD і автоматизація, під кожен з яких було відведено окремий зал. Відвідавши будь-який з них, можна було слухати доповіді, підключившись за допомогою програми Zoom.

Варто зазначити, що кожна доповідь, яку нам вдалося послухати була актуальною, інформативною і відповідала сьогоднішнім і майбутнім потребам бізнесу. Наприклад, на лекції “Які IT рішення мають найбільший попит сьогодні та будуть завтра” Андрій Погорілий, візіонер проекту CIOneer, говорив про те, що через пандемію Covid-19 зросла потреба в технологіях, які дозволяють працювати віддалено. Яскравим прикладом цього є сама конференція SOFTPROMotion: 3D Avatar IT Forum & Fair. Крім віддалених рішень спікер виділив ще й інші ключові I&T напрямки на цей час і в найближчому майбутньому: безконтактні технології, платформи спільної роботи інтернет речей та інтернет людей, а також I&T + біотехнології. Цікаво те, що на думку доповідача, з часом інформаційні технології вичерпають свій потенціал, і саме біотехнології замінять їх.

Важливість інструментів для віддаленої роботи також зазначалася в темі, присвяченій трендам кібербезпеки. Назар Тимошик, CEO UnderDefence, приділив окрему увагу продуктам, які забезпечують моніторинг продуктивності роботи співробітників, і дозволяють менеджерам контролювати якість та обсяг роботи, яку команди виконують із дому. Також спікер говорив про те, що сьогодні корпоративні дані потребують особливого захисту. Відсутність Control mibile management, вразливе ПО, а також спільне використання зі своїми близькими одних і тих самих девайсів – великі загрози для безпечної віддаленої роботи.

Крім сучасних інструментів і технологій дуже важливим елементом цифрової трансформації є самі люди. Ця думка звучала під час доповіді “Люди та технології хто кого? Або чому провалюються проєкти цифрової трансформації “. Цікаво, що говорячи про сучасні компетенції, Леонід Шугуров, керуючий партнер компанії LeonicaLabs звернув увагу на особисті людські якості, якими айтішники часто нехтують: гнучкість, швидкість мислення, мультизадачність та інші. Тому якщо ви вирішили зробити крок на шлях цифрової трансформації, перше на що зверніть увагу готовність вашої команди до змін, і на особистісні якості ваших фахівців, а потім уже на актуальність технологій, оцінку інфраструктури і так далі.

“Сьогодні 30% IT компаній скорочують співробітників і зменшують заробітні платні, 50% нічого не роблять і тільки 20% розширюються і навіть отримують нові проєкти” такі дані були озвучені на панельній дискусії “Одкровення CIOs”. Під час даної дискусії представники трьох успішних компаній: “Нова пошта”, “ВС Енерджі” і “Tarantino family” поділилися своїм досвідом і розповіли, на що сьогодні потрібно звернути увагу, щоб бізнес не просто працював, а й процвітав. Наприклад, Андрій Покотилов, екс CIO компанії “Нова пошта” звернув увагу на важливість управління ризиками. Сьогодні багато компаній не розуміють, що вони можуть отримати завдяки ризик-менеджменту, тому потрібно дуже простою мовою говорити з власниками компаній про переваги, які може отримати їх бізнес. Наталія Оберемок, екс CIO “Tarantino family” звернула увагу на актуальність оптимізації бізнес-процесів. Проблема в тому, що у багатьох компаній середньої ланки відсутнє розуміння процесного офісу, компетенцій по бізнес-процесам. Спираючись на свій 15-річний досвід в області оптимізації бізнес-процесів, Наталія вважає, що оптимізація завжди призводить до створення оптимальної бізнес-моделі, що збільшує загальну ефективність підприємства. І нарешті, представник “ВС Енерджі” говорив про важливість перекваліфікації співробітників. Карантин завдав сильного удару по енергетичній галузі, тому що робота більшості співробітників енергетичних компаній полягала у виїздах на місця, і вони не можуть працювати віддалено. Але спікер вважає, що не дивлячись на це, не варто думати про скорочення персоналу. Виходом із ситуації повинна бути перекваліфікація співробітників на інші, потрібні професії, наприклад такі, які стосуються IT, адже попит на ці спеціальності буде тільки збільшуватися.

Збираючи всі свої враження до купи, можна сказати наступне SOFTPROMotion: 3D Avatar IT Forum & Fair це свіжий ковток повітря в проведенні конференцій. Спасибі групі компаній Softprom, не тільки за те, що змогли об’єднати багатьох людей за допомогою цієї події, але також за яскраві емоції, які організатори змогли подарувати учасникам у такий непростий час, як сьогодні. Але ж складності підштовхують нас до нових досягнень і ця конференція яскравий тому доказ. Ми бажаємо організатором розвивати конференцію, не зупинятися на досягнутому і надихати інших власним прикладом.

Вам може сподобатись
Рубрика: світ IT
Популярні
×
Оставьте свой номер и мы вам перезвоним