Як Deloitte автоматизує процеси прийняття рішень за допомогою Camunda

Сучасні процеси прийняття корпоративних рішень часто вимагають від співробітників добре орієнтуватися в складних нормативних актах — від державного законодавства до міжнародного оподаткування. У той час як конкурентна перевага часто залишається за організаціями, здатними швидко просуватися в процесі прийняття рішень. Компанії сталять собі питання: чи можливо зацифрувати консультації з податковими та юридичними експертами, щоб без складнощів направляти осіб, які приймають рішення, до послідовних і відповідних вимогам рішень?

Нещодавно одна з груп компанії Deloitte звернулася до Camunda (партнеру Integrity Vision) за оцифруванням процесу прийняття рішень за допомогою DMN Decision Engine (Decision Model and Notation). Розповідаємо про плани виходу на ринок і про те, як команда Deloitte використовує платформу Camunda Platform разом з Director at Deloitte’s Garage for Tax and Legal Мартін Крейчі.

Camunda: Як ваша команда в Deloitte використовує Camunda Platform?

Мартін Крейчі: Deloitte — велика міжнародна компанія. Торік наша команда отримала фінансування від Ради з інновацій Deloitte в Німеччині для запуску нашого проєкту —  DecisionService з оцифрування податкових і юридичних консультацій. Що стосується DecisionService, наша команда діє як стартап всередині компанії.

Наше бачення полягає в тому, щоб масштабувати чинні податкову та юридичну експертизу для спрощення навіть найскладніших процесів прийняття рішень і полегшення часто повторюваних рішень. Процес прийняття корпоративних рішень стає все складнішим, оскільки співробітникам доводиться дотримуватися все складніших нормативних вимог. Пошук рекомендацій до дії часто вимагає великих зусиль і спеціальних знань, для чого необхідно консультуватися з профільними експертами.

Однак ми можемо використовувати платформу Camunda, моделювання рішень і нотацію (DMN) для створення заздалегідь визначених моделей рішень для будь-яких питань, проблем, рівнів складності або областей. DecisionService направляє користувачів через оптимізовану серію питань, доступ до яких здійснюється через призначений для користувача інтерфейс (UI) в стилі чат-бота. За призначеним для користувача інтерфейсом ховається модель DMN, створена в тісній співпраці з податковими та юридичними експертами, тому користувачі отримують доступ до тієї ж інформації та приходять до тих самих висновків, як якби вони звернулися до юриста або податкового консультанта. Великою перевагою DecisionService є те, що він може бути використаний для будь-яких процесів прийняття рішень і не обмежується конкретною областю, такою як податкова і юридична. Оскільки ми в Deloitte маємо широкий спектр експертних знань по всьому світу, у нас є експерти практично з усіх розглянутих предметних областях.

Мета полягає в тому, щоб забезпечити кінцевим користувачам цілодобовий доступ до актуальної та перевіреної інформації для підвищення якості, послідовності та вимог при прийнятті рішень. Наприклад, підтримка користувачів в аналізі того, чи можуть доходи від наявних або планованих бізнес-моделей обкладатися цифровим податком в іноземній державі.

Camunda: Як ви використовуєте платформу Camunda Platform для створення DecisionService?

Крейчі: Ми використовуємо ряд компонентів, що надаються Camunda Platform.

У DecisionService можна використовувати одне і теж питання в багатьох різних шляхах прийняття рішень, що може привести до різних результатів. DMN — це дуже гнучка нотація, яка виявляється корисною, коли команди хочуть уникнути не тільки дублювання, а й підтримки декількох шляхів прийняття рішень. Використовуючи DMN, ми можемо легко описувати та моделювати повторювані рішення для створення взаємозамінних моделей рішень. Це значно скорочує час розробки та супроводу.

Однак DMN може бути складним для читання, особливо для власників процесів. Тому Deloitte також використовує BPMN при створенні нових моделей рішень. Використовуючи графічну нотацію BPMN, наші інженери-програмісти можуть легко співпрацювати з експертами предметної області для моделювання того ж шляху питань, який вони використовували б під час особистої консультації. Перевага спільної роботи з використанням BPMN полягає також в тому, що вона дозволяє власникам процесів уточнювати формулювання кожного питання і відповіді, допомагаючи кінцевим користувачам зрозуміти складну термінологію в доступній та зрозумілій формі.

Camunda: Ми знаємо, що процес ще тільки на початковій стадії, але які переваги ви вже помітили?

Крейчі: Підхід на основі моделі прийняття рішень показав численні переваги для наших внутрішніх клієнтів. Camunda Platform дозволяє нам створювати як прості, так і складні моделі рішень, які надаються в нашому DecisionService. Крім того, це дуже допомагає в забезпеченні відповідності нормативним вимогам. Алгоритми штучного інтелекту можуть приховувати кроки, вжиті для прийняття конкретного рішення, і часто не є на 100% точними, в той час, як моделі прийняття рішень повністю прозорі, показуючи дії, які необхідно зробити для досягнення конкретного результату, і вони на 100% вірні.

Camunda: Що далі чекає на “Податковий та юридичний гараж” компанії Deloitte і платформу Camunda?

Крейчі: Ідея створення DecisionService виникла в контексті більшого проєкту розробки, де було потрібне рішення для підтримки користувачів у розв’язання ділових питань. При розробці DecisionService ми використовували досвід, отриманий в ході цього проєкту. Зараз наш DecisionService готовий до використання на ринку в першій версії, і у нас є доступні моделі рішень. Зараз ми думаємо про інші рішення, де DMN служить основою — ми виявляємо всі рішення, які можуть мати в собі моделі рішень.

Вам може сподобатись
Рубрика: інсайти
Популярні
×
Оставьте свой номер и мы вам перезвоним