Від імейлів до автоматизації: як Jyske Bank автоматизував бек-офіс і заощадив до 30% часу

Автоматизація бек-офісу — це можливість заощадити до 30% часу, що раніше витрачався на обробку запитів електронних платіжних карт. Партнер Integrity Vision —  компанія Camunda — поділилася своїм досвідом автоматизації данського банку.

Jyske Bank — один з найбільших банків Данії, який розширюється шляхом злиття і органічного зростання. Він обслуговує понад 600 000 роздрібних і корпоративних клієнтів.

Світовий банківський сектор змушений працювати більш ефективно, приділяючи більше уваги обслуговуванню клієнтів внаслідок автоматизації ручних процесів. На виконання цих процесів консультанти банку раніше витрачали години. Усередині Jyske Bank робочі процедури постійно аналізуються та уточнюються для більшої автоматизації, щоб консультанти могли зосередитися на завданнях, щоб базуються на взаєминах.

Одні з таких ручних процесів — запити на електронні платіжні карти для бізнес-клієнтів, які Jyske Bank автоматизував в одній зі своїх функцій бек-офісу. До цього електронна пошта Outlook використовувалася в якості системи управління справами, і, за оцінками Jyske Bank, на ручне управління цим процесом щодня йшло від однієї до чотирьох годин.

Автоматизація процесу за допомогою платформи Camunda зробила запити на відкриття електронних платіжних карт більш ефективними та значно заощадила час консультантам.

Процедура розгляду заяв щодо електронних платіжних карт для бізнес-клієнтів і банків за допомогою Camunda

Юридичні особи, які є клієнтами Jysk Bank, використовують електронні платіжні карти, щоб керувати вихідними платежами своїх клієнтів та інших банків. Однак, іноді юр особи-клієнти банку не можуть зіставити платіж з клієнтськими даними. У них не залишається записів про минулу транзакцію. Коли це відбувається, вони пишуть в банк з проханням про зіставлення даних.

У певний час дня на платформі Camunda запускається процес, щоб дізнатися, чи надійшли якісь запити в Jyske Bank для сполучення банківських платежів для бізнесу. Таким чином автоматично запитується контактна інформація з електронного листа, і, в поєднанні з завданням обслуговування на основі RPA, транзакції автоматично ідентифікуються в наявній системі Jyske Bank. Процес бачить, чи вся інформація отримана, і, якщо вона була отримана, передає результат бізнес-клієнту та оновлює інформацію по його банківському рахунку.

Іноді вхідні дані, отримані з електронних листів бізнес-клієнтів, містять недостатньо інформації або можуть містити зображення, таблиці й т. п. Коли сервіс на основі RPA не може ідентифікувати транзакцію за наданою інформацією, він створює в списку завдань співробітників бек-офісу для користувача завдання на структурування даних з електронного архіву.

Якщо існує декілька транзакцій з однаковою сумою або іншими характеристиками, які ускладнюють визначення правильності транзакції, бек-офіс отримує завдання на обробку такого завдання. Якщо з одним і тим же банком або бізнес-клієнтом пов’язані кілька запитів, транзакції об’єднуються, тому вони отримують тільки один запит від Jyske Bank кожен день. Крім того, щоб вивільнити час і полегшити роботу співробітників бек-офісу, також автоматизована процедура нагадування, для гарантії своєчасного виконання завдань.

Після автоматизації процесу за допомогою платформи Camunda, Jyske Bank скоротив час, що витрачається на обробку запитів електронних платіжних карт, на 30%.

Компанія Integrity Vision є ключовим партнером Camunda, тому ми завжди раді допомогти з питанням автоматизації. Обирайте для автоматизації бізнес-процесів компанії тільки відповідальних партнерів!

Вам може сподобатись
Рубрика: продукти та рішення
Популярні
×
Оставьте свой номер и мы вам перезвоним