Як забезпечити успіх розробників IT-компанії: досвід DevRel команди Camunda

Успіх розробників багато в чому залежить не тільки від їх професіоналізму, а й від умов, в яких вони працюють. Підтримка і розвиток своїх розробників  найважливіша складова успішної роботи IT-компанії. Спільна робота над забезпеченням успіху своїх девелоперів  це цілий процес, де багато тонкощів, які варто враховувати вже на старті взаємодії.

Саме так вважає партнер Integrity Vision  компанія Camunda. Темі підтримки присвячений їх новий матеріал на сайті розробника.

Один з головних питань, яке піднімає автор  як розділити роботу в команді по взаємодії з розробниками?

Незалежно від того, чи намагаєтеся ви з’ясувати  який тип фахівця найняти або намагаєтеся вирішити, хто з членів вашої команди відповідає за які завдання  важливо мати чітку структуру, за допомогою якої можна розділити обов’язки і сфокусувати роботу.

Підтримка вашою компанією розширення можливостей технічного співтовариства  це наріжний камінь того, чим займаються професіонали зі зв’язків із розробниками. Це фундаментальне розуміння можна розділити на кілька категорій: обізнаність, залучення та участь.

Шлях до розширення можливостей

Щоб технічний фахівець досяг успіху з вашим продуктом, він повинен бути впевнений, що у нього є можливість використовувати ваш продукт. Або  він повинен бути впевнений, що зможе знайти ресурси, які зроблять його успішним.

Для здобуття цієї впевненості, розробникам спочатку потрібно знати, що ваш продукт існує і здатний задовольнити їх потреби.

Далі, існуючі ресурси повинні бути в змозі дозволити їм використовувати ваш продукт. Це може бути ваша документація, керівництва по передовій практиці, навчальні посібники, клієнтські бібліотеки… Цей досвід знайомства з вашим продуктом і розуміння того, що вони можуть легко використовувати ваш продукт для вирішення своїх проблем, є величезним кроком до прийняття.

Нарешті, як тільки член спільноти прийняв ваш продукт, йому пора поспілкуватися з вашим спільнотою.

У Camunda місія команди DevRel полягає в тому, щоб «надати розробникам можливості для досягнення більшого успіху, ознайомивши їх з нашими рішеннями, надавши їм можливість отримати великий досвід і підтримуючи культуру співпраці».

Команда дає можливість розробникам та іншим технічним фахівцям досягти успіху, інформуючи їх про продукти та проєкти, надаючи їм доступ до контенту і досвіду, який виробляє компанія, і запрошуючи їх до співпраці з іншими членами спільноти Camunda.

Три функції відносин з розробниками

Команда DevRel виконує три окремі функції:

  • захист інтересів розробників;
  • досвід розробників;
  • управління спільнотою.

Ці три сегменти приблизно відповідають шляху до успіху, який команда встановила для членів їх спільноти: обізнаність, залучення та участь.

Простіше кажучи, захисники розробників несуть відповідальність за те, щоб спільнота знала про пропоновані рішення. Для цього створюється контент (повідомлення в блогах, виступи, прямі трансляції), зразки додатків і інтеграцій, а також налагоджуються стосунки в більш широкої технологічної індустрії. Команда також інформує менеджерів DevRel по продуктах, керівників інженерів та інших зацікавлених сторін в компанії про актуальні, дієві відгуки від спільноти користувачів. Цей відгук про продукт в поєднанні з інформацією про більш широку технологічну індустрію є неймовірно цінною інформацією і грає важливу роль в розширенні можливостей членів спільноти.

Команда Developer Experience це команда, яка в першу чергу відповідає за таку можливість для розробників. Від стандартизації, доступності та зручності читання документації до початкового досвіду, який має розробник при першому знайомстві з продуктом, до досвіду учасників  ця функція є завершальним штрихом у виступі захисника розробників на технічній конференції. Адвокат розробників інформує людей про те, що продукти Camunda існують і розвиваються. Команда Developer Experience дає людям впевненість у тому, що вони можуть легко вирішити свої проблеми, використовуючи наші керівництва і ресурси. Це також переконує їх у тому, що, якщо вони дійсно знайдуть сферу, в яку вони хотіли б внести свій внесок, команда DevRel завжди готова підтримати їх і взаємодіяти з ними. Ось де починається міст до взаємодії.

У міру того як розробники зосереджуються на досвіді залученого члена спільноти, команда починає ставити питання про те, як вони можуть взаємодіяти з ними далі, підтримувати їх залученість.

Управління співтовариством  ось де дійсно починає формуватися функція взаємодії. Команда DevRel працює з найбільш зацікавленими членами спільноти  тими, хто проводить зустрічі, виступає на заходах від їх імені та постійно підтримує більш широке співтовариство потенційних користувачів Camunda. Головна мета  створити сильне співтовариство людей, а також зв’язків і об’єднати членів спільноти з різними функціями в Camunda, а також надати корисні інструменти та інформацію назад до спільноти.

Не забувайте про свою внутрішню спільноту

Очевидно, що відносини з розробниками орієнтовані не тільки на зовні. Є місця, де концепції обізнаності, підтримки та участі застосовні й всередині компанії.

Нижче список прикладів, як команда DevRel дотримується принципу «поінформованість, залучення, участь» як всередині Camunda, так і за межами спільнот.

По відношенню до колег:

  • Поінформованість про існування команди;
  • Поінформованість про зворотний зв’язок, який спільнота готова надати;
  • Поінформованість про процеси, які команда може полегшити (петлі зворотного зв’язку, стандарти документації й т.д.);
  • Поінформованість про те, як члени спільноти можуть служити компанії (кваліфіковані Ліди DevRel);
  • Надання нашим колегам можливості краще обслуговувати співтовариство (корпоративні клієнти, а також учасників з вихідним кодом);
  • Можливість для колег краще спілкуватися з нашими клієнтами, оскільки команда надає додаткові дані про цих людей (наприклад, закономірності, загальні демографічні дані й т.д.);
  • Забезпечення колегам можливості писати, говорити та кодувати публічно перед аудиторією;
  • Взаємодія колег зі спільнотою через DQL, конференції, форуми, соціальні мережі та багато іншого.

Зовні по відношенню до спільноти:

  • Поінформованість про існування різних продуктів і проєктів в DevRel команді;
  • Поінформованість про команду і місії;
  • Поінформованість про ресурси, які надає команда;
  • Усвідомлення нашої готовності чути й передавати зворотний зв’язок всередині компанії;
  • Поінформованість про рішення, які пропонує команда (з відкритим вихідним кодом, а також для підприємств);
  • Забезпечення можливості швидко і легко приступити до роботи;
  • Надання можливості домогтися успіху у своїй компанії / ролі;
  • Надання можливості просуватися кар’єрними сходами за рахунок можливостей навчання, відновлення будівельних навичок і багато чого іншого;
  • Надання можливості спробувати щось нове (гостьові пости в блогах, гості подкастів і т.д.), а також розширення охоплення завдяки розширенню роботи розробників;
  • Взаємодія між розробниками, а також зі співробітниками DevRel;
  • Залучення розробників в невеликі конкретні групи для обміну знаннями та побудови спільноти (наприклад, організатори зустрічей);
  • Залучення людей не тільки до використання програмного забезпечення DevRel, але і до того, щоб вносити свій вклад, співпрацювати та віддавати (просуваючи їх вгору пірамідою залученості).

Як взаємодіяти з командою підтримки розробникам

  1. Зрозумійте мету компанії, щоб допомогти визначити пріоритети своєї мети та знайти спосіб зробити цінність вашої роботи зрозумілою для зацікавлених сторін;
  2. Знайдіть союзників у своїй компанії. Швидше за все, ви знайдете інших людей, зацікавлених в обізнаності у відділі маркетингу. Шукайте своїх друзів по можливості в продуктовому та інженерному підрозділах;
  3. Подружіться з командою підтримки й підтримки клієнтів, щоб допомогти з пробілами в взаємодії.

Від себе хочемо підкреслити, що принципи роботи в питаннях підтримки та розвитку розробників в Camunda дуже близькі команді Integrity Vision. Ми також шукаємо шляхи розширення можливостей технічного співтовариства і не зупиняємося на досягнутих результатах.

Вам може сподобатись
Рубрика: інсайти
Популярні
×
Оставьте свой номер и мы вам перезвоним