Як Camunda продовжує розвиватися та оптимізує гібридні робочі процеси з метою автоматизації

Партнер Integrity Vision Camunda полегшує взаємодію людини всередині складних бізнес-процесів для організації кращого досвіду. Пропонуємо розібратися, як саме Camunda оптимізує гібридні робочі процеси (що містять як автоматизовані, так і ручні завдання) для автоматизації бізнес-процесів у нашому матеріалі.

Постачальник програмного забезпечення для автоматизації процесів Camunda представив реліз із новими функціями. Він дозволяє розробникам та архітекторам підприємств створювати неперевершений клієнтський досвід та підвищувати операційну ефективність шляхом оркестрування складних та гібридних бізнес-процесів.

“Автоматизувати якнайбільше — це звичайна порада для компаній, які займаються цифровою трансформацією. Але навіть якщо роботу не можна автоматизувати, її необхідно оркеструвати”, — говорить Деніел Мейєр, директор з технологій компанії Camunda. “Будь то одне ручне завдання в автоматизованому процесі або робочий процес, що складається тільки із завдань, що виконуються людьми, важливо, щоб потрібні завдання виконувались у потрібний час потрібною людиною або системою. Наш останній випуск спрощує процес створення завдань розробниками програмного забезпечення, їх швидкого об’єднання та оркестрування в ефективний наскрізний процес, що допомагає організаціям досягти вищого рівня операційної ефективності, що, своєю чергою, веде до покращення обслуговування клієнтів”.

Camunda Platform надає розробникам програмного забезпечення можливість проєктувати, впроваджувати та аналізувати наскрізні процеси шляхом оркестрування не лише повністю автоматизованих завдань, а й ручних завдань для поширених гібридних сценаріїв використання. Взаємодія з людиною може включати все, починаючи від прийняття рішення за кредитними заявками й закінчуючи додаванням точок зіткнення з людиною, які неможливо відтворити за допомогою автоматизації. Наприклад, прояв співчуття у ситуації обслуговування клієнтів.

Компанія Covéa Insurance Plc впроваджує автоматизацію як спосіб підвищення якості обслуговування клієнтів та співробітників за допомогою гібридних робочих процесів. Компанія впровадила Camunda в рамках масштабнішої цифрової трансформації для створення власної платформи управління претензіями.

“Camunda надає інструменти та стандарти, які допомагають нам ефективно залучати операційний персонал у розробку та виконання бізнес-процесів. У довгостроковій перспективі наша мета — впровадити автоматизацію скрізь, де це можливо і доцільно. Це зробить наші робочі процеси ефективнішими, звільнив час для співробітників, щоб зосередитися на наданні відмінного обслуговування клієнтів при кожній взаємодії”, —  сказав Саймон Хіклінг, головний архітектор Covéa.

Згідно з одним із звітів Forrester Research, Inc. “Визнання та культивування впливу людського дотику та відданості співробітників КСВ на якість обслуговування”, “знімаючи з агентів з обслуговування клієнтів повторювані, малозначущі завдання, автоматизація дозволяє їм зосередитися на тих областях, де їх людський дотик приносить найбільшу користь. Це має подвійний позитивний ефект: знижує витрати та підвищує задоволеність роботою агентів”.

Остання версія Camunda додає вдосконалені робочі процеси для людей, покращену звітність та моніторинг, готовність до роботи на підприємстві та багато іншого. Наприклад:

  • Створює форми завдань, що спрямовують введення та взаємодію людини за допомогою нового конструктора форм з перетягуванням. Camunda Platform 7.16 додає нові компоненти форм для швидшого створення багатого досвіду. Також запроваджено версійність форм, що спрощує їх розгортання.
  • Впорядковує та документує схильні до помилок ручні завдання за допомогою простій у використанні веб-програми Camunda та нових компонентів форм.
  • Аналізує дані за допомогою детальної звітності та візуалізації, щоб постійно вдосконалювати повністю автоматизовані, гібридні та людські робочі процеси. Camunda Platform 7.16 представляє нову багатопроцесну фільтрацію та візуалізацію, що дозволяє налаштовувати звіти та інформаційні панелі відповідно до ваших унікальних потреб.
  • Має розширені можливості для підприємств. Такі, як: централізоване управління ролями та дозволами, призначення завдань на індивідуальному та груповому рівні, а також каталог для обміну моделями робочих процесів, що багаторазово використовуються.

Компанія Integrity Vision є ключовим партнером Camunda.

Вам може сподобатись
Рубрика: продукти та рішення
Популярні
×
Оставьте свой номер и мы вам перезвоним