Як автоматизувати бізнес у медичному секторі: кейс Babylon Health

Постачальник медичних послуг Babylon Health завдяки Camunda скоротив кількість задач, які співробітники виконували вручну, та налагодив комунікацію через швидшу обробку складних файлів. Як автоматизувати процеси з Camunda – розповідаємо на прикладі Babylon Health.

Один із найбільших підрозділів Національної служби охорони здоров’я Великобританії постачальник медичних послуг Babylon Health опрацьовує десятки тисяч консультацій з людьми. Пацієнти зв’язуються з лікарями та спеціалістами через веб- та мобільний додаток Babylon. Кожна консультація – це індивідуальний воркфлоу, в якому об’єднані автоматизовані та користувацькі завдання. Весь процес покликаний надати правильне лікування кожному клієнту та забезпечити клінічну безпеку на кожному етапі.

Втім через індивідуальний потік роботи кожної консультації, компанія зіткнулася з проблемою управління процесами. Раніше працівники керували ними за допомогою таблиць. Такий спосіб добре працював, поки кількість консультацій не збільшилася до кількох тисяч на день. Окрім того, компанії потрібно було відслідковувати кожну взаємодію з пацієнтами, щоб забезпечити їхню безпеку та виключити будь-які негативні наслідки.

Проста інтеграція, консультації з експертами та обробка складних даних

Компанія обрала Camunda через функціонал, доступну підтримку Enterprise і готовий інтерфейс користувача. Інтеграція з корпоративними сервісами була простою. Команда Babylon Health отримала можливість створити API на основі Camunda або змінити певні компоненти. В рамках ліцензії Enterprise, співробітники Babylon консультувалися у досвідчених практиків Camunda та використали надану сервісом документацію. Camunda також дозволила обробити складні BPMN-файли, що заощадило час та допомогло Babylon Health налагодити комунікацію між технічними спеціалістами та медичними парцінвиками всередині організації. Компанія також здійснила поділ даних між різними населеними пунктами, щоб, наприклад, співробітники з Лондона не змогли побачити історію хвороби пацієнтів у Бірмінгемі.

Використовуючи Camunda, компанія Babylon Health автоматизувала повторювані завдання, які виконують співробітники. Це рішення дозволяє бізнесу швидко масштабуватися, обслуговувати більшу кількість пацієнтів, відстежувати їх і забезпечувати їхню безпеку. У деяких випадках, наприклад, при виписуванні рецепту, пацієнти можуть отримати його прямо в мобільному додатку Babylon. Тепер Babylon використовує дані від Camuda, щоб переконатися, що виконання окремих завдань відповідає внутрішнім цілям, а команда може призначати співробітникам завдання з урахуванням навантаженості. Більше того, завдання виконуються вчасно, отже тепер процес включає меншу кількість тестування з боку організації. 

Компанія Integrity Vision першою в Україні отримала статус Camunda Gold Partner. Ми завжди раді допомогти нашим клієнтам з питанням автоматизації. Обирайте для автоматизації бізнес-процесів компанії тільки відповідальних партнерів!

×
Оставьте свой номер и мы вам перезвоним