10 маловідомих фактів про Integrity Vision

Взаєморозуміння – основа бізнесу

Є якості, які об’єднали всіх засновників і заклали основу успішного бізнесу Integrity Vision. Це постійне бажання вивчати нове, орієнтація на результат, командна робота, довіра й уміння домовлятися. І як тільки сформувалася команда, у всіх було розуміння, що внесок кожного неподільний і тільки доповнює один одного. Це як пазл якщо ми прибираємо один елемент, то картина вже не складається.

Інна Соловйова: «Із самого початку ми з партнерами завжди мали основні точки-домовленості й навіть якщо у нас були якісь суперечливі моменти, ми завжди знаходили сили, щоб домовитися. Напевно, на цьому й будується бізнес.»

Системний адміністратор, викладач математики й інженер – хто створив компанію?

Сьогодні, мабуть, важко уявити, що засновники Integrity Vision могли займатися чимось іншим крім IT. Але, уявіть собі так і було. Наприклад, Олег якийсь час займався продажем перших телефонів і збіркою комп’ютерів, а тільки потім став працювати системним адміністратором. Перша професія Інни Соловйової викладач математики. А перед тим, як потрапити в IT, Інна також працювала помічником директора офтальмологічного центру і маркетологом в газетному видавництві. І тільки Олексій Наконечний відразу почав свою діяльність в IT.

Всі назви вже були зайняті

Відповідаючи на питання, чому компанія має саме таку назву, Інна згадує, що якось, їй на очі потрапило слово «Integrity» і дуже запам’яталося. Виявилося, що слово має дуже багато різних містких значень і його вирішили покласти в основу. Питання залишалося тільки в тому, яким повинно бути друге слово. Але виявилося, що вигадати цікаву назву пів біди, а ось закріпити його за собою це вже завдання значно складніше. Як сказав Олексій Наконечний, «Ті назви, які нам подобалися були всі зайняті.» У першій партії варіантів найменувань не було жодного вільного. Але найсмішніше, коли юристи вирушили на перевірку з другою, то зареєстрували перше вільне, навіть не ставши перевіряти інші. Так і народилася назва “Integrity Vision.” Як ви човен назвете, саме так він попливе .. і компанія дійсно стала “цілісним баченням” для бізнесу.

Ми не йшли, а бігли вперед

Першими вендорами, з якими Integrity Vision оформила партнерські відносини були IBM і Hitachi Data Systems. Тільки за перші пів року компанія отримала максимальні статуси, які було можливо, а за рік вже з’явилися прямі контракти, якими на ринку володіли одиниці. Такий успіх Інна коментує так, «На той момент ми не просто йшли, а бігли вперед. Ми робили те, що вважали за потрібне й не звертали увагу на те, що багато хто казав, що це не найкращий час для розвитку бізнесу. »

Вперед у плюс за три!

Повною мірою компанія почала функціонувати через місяць після нотаріального оформлення документів і вже в наступному місяці підписала свій перший контракт на технічну підтримку програмних продуктів у Альфа-Банку. До третього місяця Integrity Vision вдалося вийти в плюс і отримати свій перший прибуток. Створюючи свій бізнес-план, засновники планували, що для розвитку їм знадобиться пів року, але змогли зробити це у два рази швидше.

І як ви думаєте, на що був витрачений перший прибуток ..?

На кавоварку!

Десятикратне зростання за 10 років

У першому складі Integrity Vision працювало всього-на-всього 7 людей, а зараз фахівців вже 70. Більшу частину команди сьогодні складають інженери, але колись у більшості були продавці та адміністративний персонал. Зараз же 2/3 персоналу це інженери.

Десятикратне зростання відбулося не тільки в складі команди, але також у кількості бізнес-партнерів. Так, наприклад, компанія починала працювати з двома вендорами, а на тепер налічується 20 надійних партнерів у різних напрямках бізнесу.

Software напрямок – на замовлення клієнта

На момент створення Integrity Vision власники компанії ніколи не займалися software-проєктами, але чітко розуміли, що це напрямок над яким вони будуть працювати. Все прискорив замовник, якому треба було конкретне програмне забезпечення від IBM для вирішення завдань свого бізнесу. У команді був досвід роботи з продуктами вендора, і велике бажання розібратися так і з’явився напрям інтеграційних рішень. І через декілька років, напрацювавши свою експертизу, Integrity Vision стала першою компанією в Європі, яка отримала офіційну акредитацію від IBM у напрямку IBM Integration Bus.

Актуальні напрямки бізнесу

За 10 років роботи компанія реалізовувала проєкти в різних напрямках цифровізації бізнесу від управління активами, до впровадження CRM-систем. Але на певному етапі провела аналіз і відмовилася від ряду напрямків, залишивши тільки найбільш потрібні на ринку й ті, які приносять прибуток.

Олексій Наконечний: «Ми незатребуваними напрямками не займаємося. Якщо на нього немає попиту зараз, значить замовники про це поки що не знають.»

Однак якщо говорити про актуальні потреби ринку, то можна виділити наступне: в напрямку апаратного забезпечення це хмарні технології й побудова гібридних хмар, систем зберігання даних; в інформаційній безпеці це антифрод і SIEM-системи; в програмному забезпеченні мікросервісні технології, технології відкритого API, BPM-системи. Тобто все те, що максимально допоможе перевести бізнес в digital.

Чат-бот – мостик для діджиталізації бізнесу

З певного часу компанія виросла для створення власного продукту, який включив у себе всю експертизу, напрацьовану роками. На основі власного досвіду в реалізації інтеграційних проєктів, а також в автоматизації бізнес-процесів, створено платформу, яка допоможе клієнтам компанії не просто створювати й управляти простими чат-ботами, але й частково вирішувати завдання по оптимізації, налагодженню й тестуванню бізнес процесів, без використання повновагих ВРМ рішень.

Нинішні обставини, пов’язані з пандемією COVID-19, змусили прискорити процес переходу бізнесу в онлайн-середовище. Навіть ті сфери, які раніше працювали виключно офлайн, наприклад фітнес-клуби та івент-агентства, зараз працюють через Skype, Zoom та інші спеціальні платформи. Наш продукт Integrity Bot Store якраз спрямований на те, щоб допомогти бізнесу безболісно перебратися в онлайн і налагодити комунікацію з клієнтами.

Швидкість реакції визначає результат

Засновники Integrity Vision розповідають, що проходити крізь кризи компанії допомагала насамперед гнучкість. Важливою рисою керівників команди є вміння швидко приймати рішення. Для цього важливо оперативно збирати інформацію з перевірених джерел, аналізувати її, робити висновки, щось приймати, а щось відкидати, але головне робити це якомога оперативніше.

Інна Соловйова: «Адаптація в кризи завжди відбувалася дуже швидко. Ми просто завжди збирали сили й рухалися якомога швидше. Швидко створювалася стратегія й усі виконували її без зайвих питань. Могли швидко відкинути непотрібне й дуже швидко переконфігурувати витрати. Мені здається, в такий час продуктивність навіть збільшувалася і за менший час робилося більше. Завжди допомагала лояльність співробітників.»

Олексій Наконечний: «На мій погляд в нашій країні так часто траплялися кризи, що в нас до них вже почав вироблятися імунітет …;)»

У тому, якою буде компанія через 10 років, засновники безсумнівно сходяться у двох речах надійною і потрібною. Надійною з точки зору партнерства, з довгостроковими відносинами з партнерами, замовниками й клієнтами. Потрібною, з точки зору продуктів та рішень, які будуть приносити користь зараз. Якими саме вони будуть зараз важко загадувати.

Але якщо дати волю фантазії, то напевно через 10 років у Integrity Vision буде свій власний комплекс рішень, який буде збиратися в єдиний пазл і надавати all-inclusive сервіс для великого бізнесу.

Вам може сподобатись
Рубрика: інсайти
Популярні
×
Оставьте свой номер и мы вам перезвоним